Zomerspektakel: clubavond aankomende zaterdag

Misschien was de vermelding in de agenda van ons laatste clubblad je al op gevallen. En zo nee, dan hierbij:A.s. zaterdagavond is (extra) clubavond bij onze surfvereniging. De club is open v.a. 19.30 uur.

Het zal je niet zijn ontgaan dat Alphen aan den Rijn aankomend weekeinde in het teken staat van het Zomerspektakel aan het Meer.

Er wordt inmiddels hard gewerkt aan de opbouw van het festivalterrein op de dagcamping bij de t-steiger. Het hele gebeuren ziet er best al indrukwekkend uit, hebben we gisteren vanaf het water gezien.

Zaterdag overdag staat het programma in het teken van diverse sport- en spelactiviteiten met o.a. de bekende (en beruchte) Wipe Out baan. Naast de sport- en spelactiviteiten is een uitgebreid en afwisselend muziekprogramma opgezet met op zaterdag vanaf 17:15 tot 23.00 uur de Zomerspektakel Soul Revue!!! (Het hele programma vind je hier)
Aansluitend volgt om 23.00 uur één van de hoogtepunten van het evenement: de professionele vuurwerkshow. Midden op het meer, ter hoogte van de surfclub, zal het vuurwerk vanaf een ponton worden afgestoken. We hebben op de surfclub dus front row seats.

Reden genoeg om zaterdagavond gezellig een bakkie te komen doen bij de surfclub. Wie weet tot zaterdagavond!