Clubwedstrijd 27 September 2020

Zoals de meeste van jullie wel weten is het komende zondag weer zo ver, een club wedstrijd! Nadat we het hele seizoen op de plas geoefend hebben is het dan nu eindelijk tijd om te laten zien wie de strakste start heeft, het hardste pompt en het scherpst de boei rondt!

Schippersmeeting
: 10:30 uur
Eerste start: 11:00 uur

Het is aan te raden al rond 10:00 te beginnen met optuigen, zodat je voor de schippersmeeting klaar bent.

Voor veel van jullie is het wellicht de eerste keer dat jullie aan zo'n wedstrijd meedoen. De clubwedstrijd is daarom lekker informeel, gezellig opgezet en iedereen mag meedoen. Het maakt daarbij helemaal niet uit of je al ver gevorderd bent of nog maar een paar keertjes op de plank hebt gestaan. We delen de deelnemers in in verschillende klasses: de Rookies (beginners), de B klasse en de A klasse.

Voor elke klasse wordt er een route met boeien in het water uitgelegd die je (zo snel mogelijk) moet varen. Hierbij hoeven de Rookies natuurlijk niet zo ver te varen als de A klasse, dus is iedereen lekker op zijn niveau bezig. Lukt het niet dan is de boot er natuurlijk om te helpen.

Voor vragen neem gerust contact op met een van de trainers. We hopen jullie allemaal te zien komende zondag!